divendres, 25 de novembre del 2011

a vida t'ensenya

a vida t'ensenya a aprendre
Caminava amb el meu pare, quan ell es va aturar en un revolt i després d'un petit silenci em va preguntar: "
A més del cantar dels ocells,
¿Escoltes alguna cosa més? "
S'aguditzi les meves oïdes i alguns segons després li vaig respondre:
"Em sembla escoltar el soroll d'una carro ..."
"Això és"
"va dir el meu pare"
"És una cistella buida".
Vaig preguntar al meu pare:
"Com saps que és una cistella buida si encara no l'hem vist?
"Llavors el meu pare va respondre:
"És molt fàcil saber quan una cistella està buida, per causa del soroll.
Com més buit el carro, més gran és el soroll que fa ".

Em vaig convertir en adult amb aquesta experiència i fins avui quan noto una persona parlant massa, interrompent la conversa dels altres, sent inoportú-a, presumint del que té, elogiant els seus poders ocults, sentint-se prepotent i mirant per sobre l'espatlla a la gent, tinc la impressió de sentir la veu del meu pare dient:
"Com més buida la carreta, més gran és el soroll que fa".
"Com més buida la carreta, més gran és el soroll que fa".

La humilitat consisteix en callar les nostres virtuts i permetre als altres descobrir-les.
I recordin que hi ha persones tan pobres que l'únic que tenen és diners.
Ningú està més buit, que aquell que està ple del'Yo mateix '.
Siguem pluja serena i mansa que arriba profundament a les arrels, en silenci, nodrint.
que et serveixi la lliçó, salutacions.